Jimbo_88 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 har du det på snes???? tryck på röd tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Nepp, jag har det på GBA... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Hur läger man bomben då???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 men ZL, man trycker på R eller L, det sa ju cyndaquil >: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag har ladat hem det jag har lånat ut mit andra till en kompis. Jag trode Cyndaquil menade den stor bomben sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 menar du den stor bomben. Jag är ute och cyklar tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 3inägg *dåligt* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 alex_rain, utanför ämnet *dåligt* ZL; Jag menade den stora ja, menar du en vanlig bomb så ska du trycka på Starit-knappen och sedan på bomben där man väljer vad som ska vara på B-knappen (Tror det var B iaf) och så trycker man bara på den knappen för att lägga bomber. Jag tror det var sådär iaf, hoppas det! Lycka till! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag undrar en sak var får man den medalongen som man behöver ha för att komma in i turtel rock (7 templet i mörka världen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Walktrough finns här: http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z3.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag vet den där stora skölpaddan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg