Cyper Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Kan nån ge mig några bra länkar till nå photo maker grej.. skulle villja ha den bästa verisionen. Ge mig någon bra länk, där det är VÄRT att ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 vill du ladda ner photoshop cs eller vadå? isåfall borde tråden låsas enligt §1:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag menar ingen olaglig nerladdning, utan nån som går att ladda ner grattis, och lagligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 ok. photoshop tror jag finns som demo på adobe.se. sedan finns ju andra bildbehandlare, jasc paintshop pro är ett alternativ. den är shareware tror jag. men den allra bästa gratis är garanterat GIMP. fast det kan vara väldigt instabilt på vissa system, men har du tur funkar det perfekt. kommer desvärre inte på adressen men det borde du kunna google rätt på själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Här är den senaste versionen av Photoshop. Men du får bara ha den i en månad, sedan måste du köpa det! Kom ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 var för ska man håla på att ladda ner tängk lite på att visa saker man laddar ner kan förstöra datorn :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Varför skulle ett demo på Photoshop förstöra datorn när det kommer från adobe.se ? Skaparna själva ?.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 var för ska man håla på att ladda ner tängk lite på att visa saker man laddar ner kan förstöra datorn du tänker säkert på fildelniingsprogram mm. där finns det ju virus i vart ända program du laddar ner. och så är det ju olagligt oxå. saker som är lagligt att ladda ner är sällan farligt att ladda ner, det kan man har som en liten tumregel. sånna program kallas shareware eller freeware. eller så är de demoversioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ofta är program från fildelningsprogram virusfria också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jo, men det är en ganska stor risk... en sak som man aldrig ska ladda hem från fildelningsprogram är antivirusprogram! den som laddar ner det har förmodligen inget virusprogram och därför lägger ofta virusmakarna in sina virus i antivirusprogram i fildelningsnätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.