unix Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Spelar ibland när jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 <{POST_SNAPBACK}> Undrar jag också.. Det ser verkligen precis likadant ut i mina ögon iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Nej jag spelar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 det suger ju helt :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: isåfall du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Det här var ju en gamal tråd som kom upp :) ! Det heter ju Blipville nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 För det första så är det inte habbo kopia. man kan köpa kläder skaffa lägenhet och köpa möbler, tävlingar. men nu heter nu forumet Blipville så då kan jag inte ta upp blip.se då men det är inte en habbo kopia, jo kanske det är med att man kan gå runt och chatta och ha rum och inreda det men inte med kläder mm..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.