0013 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Är nån medlem på det spelet. Det är ett Pokémon online spel. Ungefär som pokémon crater. Vad heter ni? Jag heter Viktor och börja me Squirlte. Länk: www.tppcrpg.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag har en fråga! Var får man tag i sitt Trainer number? Jag kan inte loga in eftersom jag inte vet det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 När man sing-up:ar så står ditt nummer. Just det mitt är 255753 om nån undrar. Och mitt lösen ord är --------------. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag kan inte häller logga in och var står nummret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 För mig står det bara: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag kommer till baka till start sidan efter åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown: Jag kan inte häller logga in och var står nummret? När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen. För mig står det bara: sidan skrev: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown: Jag kan inte häller logga in och var står nummret? När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen. För mig står det bara: sidan skrev: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Jag HAR IE 7.0 och 1024X768 pixlar på skärmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ja men försök senare det kanske är för många inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Men jag försökte för några dagar sedan när någon annan pratade om det! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Men jag försökte för några dagar sedan när någon annan pratade om det! ;)och någon är jag! :D jag har glömt mitt namn ändrar detta inlägg när jag kommer på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.