0013 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Är nån medlem på det spelet. Det är ett Pokémon online spel. Ungefär som pokémon crater. Vad heter ni? Jag heter Viktor och börja me Squirlte. Länk: www.tppcrpg.net Citera
Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Jag har en fråga! Var får man tag i sitt Trainer number? Jag kan inte loga in eftersom jag inte vet det! Citera
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2004 När man sing-up:ar så står ditt nummer. Just det mitt är 255753 om nån undrar. Och mitt lösen ord är --------------. Citera
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Citera
Thunder Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Jag kan inte häller logga in och var står nummret? Citera
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 För mig står det bara: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Citera
Thunder Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Jag kommer till baka till start sidan efter åt! Citera
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown: Jag kan inte häller logga in och var står nummret? När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen. För mig står det bara: sidan skrev: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Citera
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown: Jag kan inte häller logga in och var står nummret? När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen. För mig står det bara: sidan skrev: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Jag HAR IE 7.0 och 1024X768 pixlar på skärmen! Citera
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Ja men försök senare det kanske är för många inne. Citera
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Men jag försökte för några dagar sedan när någon annan pratade om det! ;) Citera
-=jedi knight=- Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Men jag försökte för några dagar sedan när någon annan pratade om det! ;)och någon är jag! :D jag har glömt mitt namn ändrar detta inlägg när jag kommer på det Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.