Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ja, varför? Jag har ett kodak program som jag behövde installera på datan innan jag började lägga bilderna från kameran till datan. Det gjorde jag. Men det fryser alltid efter några bilder. Hos en annan data där jag hade prövat gick det bara fin fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det heter inte data... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roffeshumor Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det kanske är fel på DATORN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det heter inte data... :meddum: LoL det kommer från dig Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Det kanske är fel på DATORN? Men om det är fel, vad i så fal? :blink: Och måste alla spamma i alla trådar som finns på forumet?? <_< :angry: Redigerat 20 Mars 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det blev så för mig en gång...jag kollade min firewire-port och insåg att det var fel på den. Efter jag bytte ut den funkade det finfint å överföra. Du kanske inte ens har firewire på din kamera...kanske e USB 1.1 eller USB 2. Men testa å bara byta ut portarna med den datorn som det fungerade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Med USB 1 går det för det mesta skit. Du kanske inte ens har aktiverat dina USB ingångar, detta görs på kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jo, det gör jag! Jag använder ju min mp-3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.