zazaza Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 pay nintendo ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 köp DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 köp DSjapp håller med köp DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag tycker att du ska ta dig en rejäl titt på alla spelen som finns till dem olika konsollerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag valde i alla fall DS eftersom det finns mer variation i DS spelen än vad det finns i PSP spelen. Allt har ju med smak att göra vilken som passar en bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendofever Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag har ett NDS men har tröttnat på alla spelen och känner för nått nytt :P .jag tänker köpa ett psp för att få lite variation men tänker ha kvar mitt DS så att jag kan spela på båda,har mest mario spel och sånt till Ds:et och sånt finns ju inte till psp för att det är Playstation inte Nintendo :lol: Köp vad du känner för! DS=Kul finns många bra spel.Och jag älskar touch screen!!Dock är det ganska många barnspel till dom. PSP= Har fler funktioner och spel till högre åldrar.Men kanske inte ett så bra köp om du inte gör annat än spelar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 WTF Köp DS! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 men gud det är ju ds man ska ha! duh ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
7177177177177 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 det är myket smartare at köpa PSP det är myket betre grafik jag har et shälv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Har ett DS och det är roligt. Men att jag ska köpa PSP har jag inte kommit på än, men jag ska nog köpa ett sånt och sedan leka DS vs PSP. Du kan köpa både DS och PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Du kan köpa både DS och PSP.ja, det har verkligen alla råd med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg