nr.7 Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag undrar vilken som har den bästa Hero abbilitien? Demon Hunter har ju Metomorphisis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag undrar vilken som har den bästa Hero abbilitien? Demon Hunter har ju Metomorphisis... jag gillar vampire som har den där som dödar en gubbe eller byggnad på ett skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 orcenas tauren hero kan ju återupplivas med resurection, den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Blademaster i Orc kan ju Lära sig Bladestorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Den "Bästa" och roligaste skillen e Charm! så enkelt e de bara.. (me charm tar man över andra gubbar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Av alla abilities eller bara dem som finns när man spelar vanligt?? (när man bygger och sånt). Annars är de ju självklart Rain of Chaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag tycker att farseer har en ganska hyfsad abbilitie : Earth quake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Far seer suger ju! Den upptäcker ju bara kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Far seer suger ju! Den upptäcker ju bara kartan Du tänker nog på någon annan. För att earthquake förstörbyggnader och sen kan han 2 grymma attacker till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zajba Lighter Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Far seer suger ju! Den upptäcker ju bara kartan Farseer är väl en "Hero" till orcherna? Han kan göra Lighting och "trolla" upp Vargar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 men hunans paladin kan ju både hela och återuppliva sina gubbar,och sen har han en bra aura oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.