Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 1.WWE Raw theme 2.Darin- Money for nothnig 3.WWE -Evolution 4.BB feat. L.O - Balla Da Li 5.WWE - Randy Orton - Burn in my Light Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 1. timbuktu - The botten is nådd 2. timbuktu - Alla vill till himmelen 3. green day - boulevard of broken dreams 4. Black eyed peas - lets get retarded 5. Nationalteatern - bängen trålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 öhhm? vet inte beror på vad jag känner för ibland lyssnar jag på Backyard Babies, ibland på Rammstein och ibland på Exilia. Rammstein - Links 2 3 4 Exilia - Coincidence (stava :P) osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Just nu: 1. Argh...Jag kan inte komma på någon.... 2. Cradle of Filth - Nymphetamine, Den är j*vligt bra men inte tillräckligt. 3. Within Temptation - Jane Doe (Unreleased version) 4. System of a Down - Mr Jack 5. A Perfect Circle - Passive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 1. GREEN DAY, " Boulevard of broken dreams " 2. GREEN DAY, " She's a rebel " 3. GREEN DAY, " American Idiot " 4. SLIPKNOT, " Duality " 5. GREEN DAY, " Wake me up when september ends " Jag vet inte varför jag nästan bara skrev Green day. Sen alla mina låtar på datorn försvann lyssnar jag bara på cd-skivor, och det får väl bli green day då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 1.Scorpions-Rock you like a hurricane 2.Punk covers-Ghostbusters 3.Survivor-Eye of the tiger 4.J.Geil band-Centerfold 5.Alice Cooper-Poison Svårt och välja ;) Har j*vla massa favvolåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Ny lista 1. Green Day - "she's a rebel". 2. Green Day - "Boulevard of brokend dreams". 3. Millencolin - Ray 4. Red hot chilli peppers - "Can't stop". 5. Survivor - "Eye of the tiger". Redigerat 15 April 2005 av 176-671 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.