lakris Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Famicom slutade tillverkas för inte så många år sen... Jag vill ha ett Famicom den är bättre än ett Game Cube. japp, har spelat det några gånger, men har inget, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Det har ju kommit gameboy med 8-bit och en magaman samling från 8-bit så det kanske börja bli lite populärt. PS.8-bit kanske kommer att bli värde fult så så släng inte era 8-bitas consoler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Nintendo Revulution kommer ha ett slagt onlinestöd för att delvis ladda hem gamla goa NES och SNES spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Och N64 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 De skulle inte va så dumt om dom skulle återuppta tillverkningen av 8:a bitaren.Men då försviner juh halva nöjet,de ä juh roligare att försöka få tag i spelen beggagnade.Men jah tror att dom skulle käna lite extra på å återuppta tillverkningen men jah tror inte dom komme käna så mkt.Man skulle tjäna mer på å uppna en egen liten affär å sälja beggade 8-bit spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pearl_from_the_moon Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Inte stort kanske men jag älskar det :D Kommer 8-bits att bli verklighet någon dag igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Japp, man får nog nöja sig med att några gamla godbitar nu säljs till GBA. När jag blir äldre skulle jag kunna tänka mig att starta en retro butik. Det vore så j*vla kul :D Öppna den i Skövde så LOVAR jag att besöka den! Kan sommarjobba hos dig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grave Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 för dom som kan få nintendo att börja tillverka NES igen kommer jag att älska resten av mitt liv, NES var/är den bästa konsolen enligt mig :) älskar alla gammla spel, från Mario till Zelda aaah de va tider det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag tror att nintendo håller sej till nintendo DS. Sen när nintendo revelotuon släps ut så har nog inte nintendo tid att tänka på NES / 8 bit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Vad jag har fattat för så kommer det kosta pengar att "ladda hem" klassikerna på emulator. Tråkigt bara att retro marknaden Kanske kommer att sabbas. Men vem vill lira Metroid på en jobbig revulotion kontroll? Inte jag i alla fall. Mitt 8-bit kommer minnssn att vara varm hela livet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Vi snackar inte om emulatorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg