Gäst wozfe Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Finns det någon ds-ägare här som vet vad som händer på ens ds när man fyller år? När man startar sitt ds för första gången så ska man ju säga vilket datum man fyller år. Och vad händer då? Bara undrar, eftersom jag kanske får ett på min födelsedag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Jag fyller år 10 mars och ds kom ut 11 mars så jag vet inte :( Redigerat 21 Mars 2005 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag fyller år 10 mars och ds kom ut 11 mars så jag vet inte jag vet inte heller undrar vad som händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 om man setter på sitt ds så grattar den dig tror ja för det sa min kommpis i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag kommer få ett DS kanske när jag fyller år 7 april och kommer dom gratta mig då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 När du startar har den ett annat ljud. Och när du använder PictoChat så "skryter" den om att du fyller år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 När du startar har den ett annat ljud. Och när du använder PictoChat så "skryter" den om att du fyller år. wow äkta coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 om man setter på sitt ds så grattar den dig tror ja för det sa min kommpis i alla fall grym ide längtar redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag med !!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag har redan fyllt år i år, men nästa år för den gratulera mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag fyller år den 30 mars och jag har det så snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 det är ju typ ingen uppe på pictochat. :( [=[__]=] [+[__]::] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg