THe_JUlk Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag har inget internet (sitter på annan dator för tillfället). Jag har inga drivrutiner för Ethernet-styrenhet. Säg vart jag kan få tag på det snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Du bör få drivrutiner med den vara du köper. Annars får du titta upp vad det är för skum styrenhet du fått tag i, ladda ner det från din andra dator och föra in på den utan internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har inget som kallas för Ethernet-styrenhet på min dator, men jag antar att det är nätverkskortet. Om det är det så ska det, som Mellanmjölk sa, följa med drivrutiner till kortet. Om du vet vilken tillverkare det är som gjort det kan du gå in och kolla på deras hemsida eller kontakta support. Om du har Windows XP brukar inte drivrutiner till sånt behövas överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ethernet-Styrenheten är ett nätverkskort som tar emot signaler med hjälp av en antenn från en router. Ett nätverk. Trådlöst. Back to topic~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ethernet-styrenhet måste inte vara trådlåst nätverk!! gå in på nätverkskortets tillverkares hemsida för drivrutiner eller om du har dom på CD??? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THe_JUlk Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag vet vad det är för något. :meddum: Jag vet att man ska använda skiva fast den har jag tappat bort. Om någon kan fixa en länk till mig så blir jag däremot glad. Snälla? Kan någon fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Lite svårt å hjälpa dig om du inte vet vilken tillverkaren är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vem har skapat styrenheten ? Om du vet det är det skit lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THe_JUlk Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Redan fixat hittade ne skiva. Tack i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.