purjo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Vad gör man om ens pappa har krockat och dött. Den 20/3-05 hände en trafikolycka mellan vårgårda och borås två bilar inblandade Tre skadade och en avliden den avlidne var min pappa jag kunde ha varit med där men jag ville inte om jag hade åkt med hade jag nog varit död nu.Vd gör man???Jag vet inte om jag ska vara glad (för att jag inte var med) eller om jag ska vara ledsen(för att pappa dog) som sagt vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Tråkigt att höra..hoppas du inte tänker för mycket på det,ni kanske möts igen.... Redigerat 20 Mars 2005 av Fuel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Det finns ingenting värre än att en familjemedlem/nära släkting dör. :( Jag lider med dig. RIP. Vill du tala ut med någon finns jag tillgänglig. Läs PM för mer info. Redigerat 20 Mars 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Du é snäll du #21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Vad hemkst! själv har jag vart med i en bilolycka, samma månad, och bara 3 dar tidigare, 2004.. jag dog, nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Tur att du övelevde metpy. jag försöker att inte tänka på det så myket. Idag fick jag reda på att en av de som satt i bilen som pappa krockade med är min min faster och farbrors granne.De säger att han är en jatte snäll och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 RIP jag lider med dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Fy f*n. Livet fortsätter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Mellanmjölk har rätt livet fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) R.I.P Ledsen :'( Tänker ibland på om min lillebrorsa (2½år) skulle dö , blir tårögd ibland när jag bara tänker på det... Redigerat 22 Mars 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Mellanmjölk har rätt livet fortsätter Det är väl så man får tänka. Man får dras med svårigheter hela livet, och du har drabbats av en utav dom värsta. Även det kommer du över, men det må vara svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Vad gör man om ens pappa har krockat och dött. Den 20/3-05 hände en trafikolycka mellan vårgårda och borås två bilar inblandade Tre skadade och en avliden den avlidne var min pappa jag kunde ha varit med där men jag ville inte om jag hade åkt med hade jag nog varit död nu.Vd gör man???Jag vet inte om jag ska vara glad (för att jag inte var med) eller om jag ska vara ledsen(för att pappa dog) som sagt vad ska man göra? Nu kanske folk kommer tycka att jag är lite elak men det bryr jag mig inte om.Jag har förlorat både min farmor,farfar och morfar och visst blev jag ledsen men istället för att gråta ner mig så accepterade (stavning?) jag det. Visst kan det vara svår om man är ung och förlora någon som står nära en, men jag var ca 5 år då morfar dog, om inte yngre så deet har jag inge minne av men mina farföräldrar dog för ca 2 år sen bara. Det finns kuratorer på din skola som du kan prata med om du behöver. Och i frågan om du ska känna sorg eller glädje så tycker jag att du ska känna båda delarna. För tänk om du varit med där i bilen med din far så hade du inte fått vara med om en massa andra saker (både trevliga och mindre trevliga) som kommer att hända dig i detta liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.