Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp På Pokémon Leaf Green!

Rekommendera inlägg

När du kommit till det där huset ska du använda CUT på dörren.

Gå ner genom hålet.

Sedan ska du läsa på stenen vilket håll du ska gå.

(Det står i manualen hur du tyder skriften)

Gå åt det hållet som det står.

Fortsätt så.

Sedan kommer du ner och nån tar safiren och ger dig det andra lösenordet till Team Rockets varuhus(du behöver inte komma ihåg det, han säger det automatiskt): :student: :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

Du ska prata med en team rocket på One ISland och så måste du vinna över båda så kommer du in i grottan.Du måste klara POkeLigan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Hur kommer man in i team rockets varuhus på sevi islands!

jag har hitat rubinen och gett den till celio.

jag behöver bara veta hur man hittar safiren?

Varuhus? Menar du det i staden man måste ha tea för att komma in i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...

För att få "Ruby": Åk till ö 1... Använd surf vid stranden och simma norr ut. Sen kommer du till en ö, gå mer norr ut sen ser du en grotta, gå inte in där. Gå mer norr ut simma över till Mt Ember, där ser du 2 teamrockets som snackar om att första lösenordet är "Goldeen" så öppnas en grotta. Spöa upp dom för att komma in i grottan och hitta Ruby.

För att få "Sapphire": Åk till ö6, gå söderut så hittar du en dörr med konstig text, använd cut på dörren för att komma in. Det finns 4 hål och den rätta ordningen är:

Först övre hålet

Sedan vänstra hålet

Och sen högra hålet

Sen nedersta hålet.

Där hittar du sapphire, men när du tar sapphire så kommer en "Scientist" och snor den ifrån dig. Han säger andra lösenordet som är "Clefairy". Åk till ö5 (tror jag) sen gå österut till teamrockets varuhus. Tryck "A" på dörren så öppnas den. Där inne ska du åka på plattor. Längst in i huset hittar du han som snodde Sapphire, när du klått honom får du sapphire, åk tillbaka till ö1 och ge de till killen som väntat på dig.

Sedan vet jag inte vad man ska göra för att komma vidare... Sorry :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kommer man in i team rockets varuhus på sevi islands!

jag har hitat rubinen och gett den till celio.

jag behöver bara veta hur man hittar safiren?

Aha, sry.. Men ska du kalla mig för mitt namn så plz använd versal i början av namn. Aja, back to topic!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...