nico Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 om ni inte skaffar firefox och adblock. funkar perfa! forumet är helt reklamfritt för min del ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 man behöver inte FF :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Nope man behöver bara skaffa Pop-Up Blocker om det är det ni menar. Som t.ex Google Toolbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Nu kan jag inte hålla mig längre, måste göra en instickare. För det första är jag väldigt förvånad över att flera av Modsen är så unga, hade räknat med att de flesta var ungefär vi min ålder. (Nu skall ni inte tro jag tycker ni missköter er eller så, tvärtom, min förvåning var bara rätt stor. För det andra skulle jag uppskatta en historia om hur hela detta community kom till. (Om den frågan ren har kommit är jag ledsen, har inte orkat läsa hela tråden.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Tja du spitfir3.. Från en inspelning från p3 där Micke (admin) var gäst så berättade han att han först hade en liten privat sida med några fusk, sen började en del folk mejla honom om fler fusk och till slut blev det bara en stor fusksida.. Och sen kom forumet till och allt.. Först hette det fuskarna.nu och nu, fuska.se. Kan lägga upp den på nätet sen iaf du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Nope man behöver bara skaffa Pop-Up Blocker om det är det ni menar. Som t.ex Google Toolbar menar inte det, menar adblock, du högerklickar och så väljer du att ta bort annaonsen så försvinner den. NesseN: gör det, har oxå alltid undrat och har tänkt starta en tråd men det har inte blivit av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 nico: http://rapidshare.de/files/2339961/fuska.se_-_P3.MP3.html Där kan du ladda ner den... För alla er som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så berättar jag nu.. Klicka på länken -> Scrolla ner -> tryck Free -> Scrolla ner igen -> vänta sekunderna som står -> klicka på länken -> ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 nico: http://rapidshare.de/files/2339961/fuska.se_-_P3.MP3.html Där kan du ladda ner den... För alla er som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så berättar jag nu.. Klicka på länken -> Scrolla ner -> tryck Free -> Scrolla ner igen -> vänta sekunderna som står -> klicka på länken -> ladda ner. Något säger mig att jag känner igen den där ;O Men för er som undrade så var det "Lasse`" (även kallas "afan" här på forumet) som är inne i chatten och hänger som sa åt mig att skicka in frågan. Bara så ni vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Jag fick en stickande känsla i bakhuvudet och sedan ramlade jag på tangentbordet. (Jag tänkte fel när jag skrev meddelandet) Redigerat 13 Juni 2005 av Wiper^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.