Hoppa till innehåll

Moderatorer


nico

Rekommendera inlägg

  • Svar 212
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu kan jag inte hålla mig längre, måste göra en instickare.

 

För det första är jag väldigt förvånad över att flera av Modsen är så unga, hade räknat med att de flesta var ungefär vi min ålder. (Nu skall ni inte tro jag tycker ni missköter er eller så, tvärtom, min förvåning var bara rätt stor.

 

För det andra skulle jag uppskatta en historia om hur hela detta community kom till. (Om den frågan ren har kommit är jag ledsen, har inte orkat läsa hela tråden.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja du spitfir3..

 

Från en inspelning från p3 där Micke (admin) var gäst så berättade han att han först hade en liten privat sida med några fusk, sen började en del folk mejla honom om fler fusk och till slut blev det bara en stor fusksida.. Och sen kom forumet till och allt.. Först hette det fuskarna.nu och nu, fuska.se.

 

Kan lägga upp den på nätet sen iaf du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nope man behöver bara skaffa Pop-Up Blocker om det är det ni menar. Som t.ex Google Toolbar

menar inte det, menar adblock, du högerklickar och så väljer du att ta bort annaonsen så försvinner den.

 

NesseN:

gör det, har oxå alltid undrat och har tänkt starta en tråd men det har inte blivit av...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nico: http://rapidshare.de/files/2339961/fuska.se_-_P3.MP3.html

 

Där kan du ladda ner den...

 

För alla er som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så berättar jag nu..

 

Klicka på länken -> Scrolla ner -> tryck Free -> Scrolla ner igen -> vänta sekunderna som står -> klicka på länken -> ladda ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nico: http://rapidshare.de/files/2339961/fuska.se_-_P3.MP3.html

 

Där kan du ladda ner den...

 

För alla er som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så berättar jag nu..

 

Klicka på länken -> Scrolla ner -> tryck Free -> Scrolla ner igen -> vänta sekunderna som står -> klicka på länken -> ladda ner.

 

Något säger mig att jag känner igen den där ;O

 

Men för er som undrade så var det "Lasse`" (även kallas "afan" här på forumet) som är inne i chatten och hänger som sa åt mig att skicka in frågan.

 

Bara så ni vet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...