nico Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 men admin, har du skägg eller nåt sånnt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Hehe, Nico, jag tror inte han vill svara på sånna frågor...:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag har två frågor: Nr:1 Hur många Moderater är det? Nr:2 Hur många av dom är tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 1. 6 st. (# 21, Chihuahua, Dannie, Draghon, Suna & Ytterman) 2. 2 st. (Draghon & Chihuahua) Kolla bara på Moderatorlistan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Hehe, Nico, jag tror inte han vill svara på sånna frågor...biggrin.gif men åhhh... jag som ALLTID har undrat om admin har skägg...:angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag har några till frågor till Har #21 Skägg? Hur gamla är Moderatorerna och Admin? Hur många ANDRA moderatorer har Fuska.se haft ( Jag har ju inte varit medlem så länge. Typ ett halv år) Hur många moderatorer tycker jag är jobbig? Varför har #21 Blockat mig på msn? :P Det var nog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Dina frågor låter ganska privata, knappast att man svara på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 men ändå Svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 # 21 tror jag inte har skägg för han är flintis säger han :/ få se de flesta är 15-16, admin är 18, # 21 är 26 eller nåt uhm typ Jellyfish, adstro, ranger är nåra alla ne skoja xD # 21 är sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Eftersom dom andra redan svarat på de andra frågorna svarar jag på de personligare :) Har ni träffats nångång alla mods? - Nej, men jag har sett Dannie ^^ Känner ni varann?- Njet. Personliga frågor: Har du egen bostad? - Nej, jag bor med mina föräldrar :( Har du skägg eller liknande? - Japp, det har jag :) Vilken är din favvomaträtt? - Ingen aning. Men jag dricker mer än jag äter iaf. Jobbar du med nåt? - Nepp, skolan. Hur mycket tid lägger du ner på fuska varje dag/vecka? - På sistone har det var extremt lite, eftersom jag har haft inloggningsproblem. Och, jag är 15 år, fyller 16 om en månad ungefär ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag vet åtminstone att Admin heter Michael (*****) Stjärnorna är hans efternamn.. (Jag kan ha fel, det är bara att en skribent som skriver in mkt fusk heter så) Dom får FM som lön för att dom håller er i schack... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Crona heter han ju í efternamn -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.