# 21 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 har en till: vilka regler bryter användare mest mot? om vi nu hoppar över den om två inlägg i rad (hoppsan, och så skriver jag ett nytt inlägg istället för att ändra i en tråd med forumets alla moderatorer i...verkligen smart!) kan ni komma överrens om en 3 i topp lista över de som används mest och en 3 i topplista över de som används minst. Som jag uppfattat det används dessa mest. § 1.11 § 1.19 § 1.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 SNÄLLA # 21 Jag har ALTID undrat om du har skägg Haru Skägg ? Eller ser du typ ut som nordman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 äldsta? # 21 är älst om du menar ålder, Ytterman tror jag har varit Mod längst vad jag vet... jag kommer ihåg att suna kom i moduttagningen på fuskarna.nu och resten kom yp vid fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Men Suna är medlem n3 så han är en gammal medlem.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Han blev isåfall medlem först (om man inte räknar med admin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Asså den älste i tiden (Vem som vart modd längst..) Sen har jag alltid undrat hur admin ser ut... :rolleyes: Admin kan inte du posta en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 ytterman är äldst isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Har för mig att admin hade en bild på sig själv förut som avatar, isåfall om det var han var han flintskallig har jag för mig -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har varit mod längst, jo, men äldst åldersmässigt är #21 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Menar du att han inte är äldre än er där uppe eller? :P (INGET ILLA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 itne flintis men lite hår hade han iaf :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag är iaf den enda med "F.D Moderator" som titel. Det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.