Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 nej men jag svarade bara på vad han skrev..... back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det borde vara som i USA, de har lagom straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 du tycker ju allt borde vara som i usa <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ska vi gå och lägga på oss några kilo, Guggo ? ;) Vart f*n har ni fått att jag är moderat ifrån, det är väl eran egen tolkning.. :/. Vetifan faktiskt. Inte intresserad alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 nej, jag har för mej att du sagt det..... men men jag kanske bara drömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Guggo: Klart de ska vara som USA, fast lite ändringar Mellanmjölk: Du vill inte bli mod, bra vi vi inte heller att du blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.