BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 hur får man ny musik som man kan stoppa i radion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 K.K. Slider, tågstationen, Lördagar kl. 8.00 PM. Ja, det var det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Jag kallar alltid honom för hans riktiga namn, Totakeke. Varför? Därför! Redigerat 22 Mars 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag tror att varje söndag kommer det en hund till tågstation snacka med honom o välj nåt om du väljer rätt får du låten han spelar (obs: du kan inte göra fel :cool: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag tror att varje söndag kommer det en hund till tågstation snacka med honom o välj nåt om du väljer rätt får du låten han spelar (obs: du kan inte göra fel :cool: ) Men skriva fel kan man, det är varje lördag, som jag redan har skrivit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 ja men man kan ju också välja att han väljer en och han finns där hela lördagen då :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Tack för tipsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg