Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Jag ska strta ett GF det kommer handla om Nintendo(GC Gba NDS N64 mm.)Vi har 0 lediga platser . Några som vill vara med?.Och det rä grattis men man får gjärna skicka in FM till mej. Om du vill Bli moderator ås skicka 5000 fm. OBS!! Vi kommer att köpa: Gruppforum A025 för 22000 fm Och sedan eventuel förlägning. Medlemmar : Jag(0033) Orzon _0017_ Ville 10 Trollungen JaDa RaDiVaX Dark_samus Farenhait Dennan Paper mario _navi_ Frezy_man PCH Devilgirl Rukario Admin wehe Sasuke kun -=jediknight=- Chagi Mario Bros. HAB The moose Hinhaj Dino För alla som inte vet : Jag kommer starta ett Gruppforum och när jag har tillräkligt med FM så kommer jag starta det och då finnsdet som ett extra forum längst upp i forumlistan. Hur skickar jag fm? Alla vet inte det men nu ska jag berätta. Under den långa bannern längst upp i forumet finns flera menyer att trycka på, tryck på Affär och på vänstra sidan finns det ett alternativ som heter Skicka fuskamynt tryck där och sedan skriver du medlemens namn och sedan skriver du mängden och sedan om du vill kan du skriva ett meddelande kanske här får du eller nått annat. Redigerat 27 Maj 2005 av 33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 hur blir man medlem??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ja vill bli medlem men hur blir man???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niklas1996 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) kan jag få vara med (i kubben) snälla om man måste betala för att vara med så nej :angry: men om det inte koster något så är jag med :D EDIT # 21: Det här är sista bilden jag plockar bort! Det är för din egen säkerhet jag gör det. Redigerat 22 Mars 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ja vill bli medlem men hur blir man???? :huh: Då blir det när gruppforumet är gjort då bjuder ägaren in digOch du Nicklas1996 Vissa inte en bifoga inteen bild i onödan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag är med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Jag vill vara med om jag får :D Betalar lite fm om det behövs Redigerat 22 Mars 2005 av Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Gratis gruppforum ska man alltid stödja. Skriv upp mig. Jag kan nog skänka några FuskaMynt om jag är på snällthumör också, skriv upp mig först bara. Vad ska det heta ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag VILL också vara med!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) 6 nya det kan bli att ni måste betala lite grann summan bestämmer ni själva men inga sånna bidrag typ 1-10 fm.Jag skulle bli glad om ni kunde skicka lite fm men det är up till er själva för jag ska börja samla in snart med några tusen fm :) Mellanmjölk: Det kan någon av er bestämma eller så kan ni skriva tips på namn . Jag har kommet på några tips själv. Nintendo_4ever eller Nintendo4ever Nintendo_Klubben Vi har 12 medlemmar och vi ska ha 15 medlemmar och om mer vill så blir det 25 tror jag ;) och det hade inte jag räknat med så då kanske ni måste betala. Redigerat 22 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag vill också vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Vafan är det för mesiga namn, Dr. Cheat ? :P Nintendo'Flamengo är lätt coolast =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg