Lander Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Okej bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Okej men Tutankoopa är avstängd -_- så nu blir RaDiVaX ny medlem i klubben Varför blrv han avstängd?!? Skickar när jag fått ihop mer..kommer skicka allt jag får har gjort d hittils :) Redigerat 3 April 2005 av Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Okej men Tutankoopa är avstängd -_- så nu blir RaDiVaX ny medlem i klubben Han kanske ble avstängd för hna inte skötte sig på forumet och fick 5 varningar ;) Okej hur mycket blir det då. Jag håller på vinna ava tävlingar för fullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 BraBra...hur myke fm d blir lr??? Hur mykket har jag skickat hittils?? vet inte hur mycke D blir mykke iaf allt jag kommer äga...nästan** :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 BraBra...hur myke fm d blir lr??? Hur mykket har jag skickat hittils?? vet inte hur mycke D blir mykke iaf allt jag kommer äga...nästan** :P Tyvär vet jag inte hur mycket du skickat hittils för jag har inte räknat ännu. När jag blir bättre på PS kommer jag tävla i varje tävling och försöka vinna :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag skickade 20fm fick du dom???? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har räknat ut det kommer att ta 39 dagar till att starta gruppforumet ungefär Det är ju skit länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag skickade 20fm fick du dom???? :student: Nej det fick jag inte :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Är det bra och sättta in fuskarmynten på banken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Är det bra och sättta in fuskarmynten på banken? Ja då får man ju räntaMen om man läger in fm på banken förlorar man fm också Och om man tar utt förlorar man också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag får inte mycket ränta så det är ingen idé och det tar 30 dagar tills man får ränta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 okej... Men hur mykt ränta får man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg