Lander Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 det fattas 1560 fm nu kom igen och skicka!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag orkar inte kolla igenom alla sidor men jag antar att ni ska starta ett gruppforum om Nintendo. Jag undrar.... varför? det finns redan forum om Nintendo spel. Som sagt, vem orkar ett dött gruppforum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag men har dom fm jag skickade kommit 0033 ?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Va, såg lite längre upp att det var fullt... det var ju synd jag som kanske hade stöttat med några tusen... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag men har dom fm jag skickade kommit 0033 ?????? Ja jag har fått dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag orkar inte kolla igenom alla sidor men jag antar att ni ska starta ett gruppforum om Nintendo. Jag undrar.... varför? det finns redan forum om Nintendo spel. Som sagt, vem orkar ett dött gruppforum? mm...En bra fråga...Kanske för att en hög med Nintendo nördar ska bli lite mer sammansvetsade och snacka lite mer på ett annat sätt. Men det blir nog säkert kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag orkar inte kolla igenom alla sidor men jag antar att ni ska starta ett gruppforum om Nintendo. Jag undrar.... varför? det finns redan forum om Nintendo spel. Som sagt, vem orkar ett dött gruppforum? japp det blir säkert kul 0033: jag kan inte skicka mer FM jag skickade allt jag hade till dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Hur mycket fattas nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Capone: 1130 fm fatas nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 ok, ska ni köpa det för 22000? inga tillbehör som beskrivning eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Det blir vell senare när GF:et har startat. Beskrivning sklle vart bra och ha. Och senare kommer jag fylla på med 5 eller 10 extralpatser för dom som inte kan vara med för det är fullt men då kommer bara dom som skickar in mest fm att komma med. Redigerat 1 Juni 2005 av 33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 oj det behövs mycket fm för det. har då frågat de rikaste medlemmarna om de vill vara med och hjälpa till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg