LiQuiDe Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 22000FM och om några vekcor kommer jag öka med mycket fm ca 8000 fm då är det många veckor kvar :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 22000FMoch om några vekcor kommer jag öka med mycket fm ca 8000 fm då är det många veckor kvar :blink: :blink: <{POST_SNAPBACK}> Ja det kan ta ett tag men det gå snabbare om vi hjälps åt. Ni kan skicka min extralänk till så många som möjligt för om 500 kollat på den så får jag ett varningskort och då säljer jag det för flera tusen fm var det en bra idé? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag skulle gärna ta på mig jobbet att vara moderator, men förhoppnigsvis blir det inte så mycket att rensa ur gruppforumet eftersom alla kommer skjöta sig super ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 dr.cheat jag ska ge dej alla pengar jag skaffar om det e okej för dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) Ja det fick jag Paper yoshi. Rukario du får vara med ^_^ Det är 8 platser kvar. Vilka vill vara modd? jag kommer att lotta ut 2 st av dom som vill vara modd. Fick du mina Fm?? Redigerat 25 Mars 2005 av Rukario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Men om man nu blir moderator så betyder väll d att man inte blir som 21#. Lr blir man en sådan moderator då??!" :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Men om man nu blir moderator så betyder väll d att man inte blir som 21#. Lr blir man en sådan moderator då??!" jo det blir man som draghon också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Jag skulle gärna ta på mig jobbet att vara moderator, men förhoppnigsvis blir det inte så mycket att rensa ur gruppforumet eftersom alla kommer skjöta sig super ;). Ja det har du rätt i mellanmjölk alla kommer att sköta sig super :) Rukario jag fick dina fm. Och killer koops ja det går vell bra. Men du killer koops kan du inte skaffa mycket fm sen skcika för annars blir min inbox full så snabbt. Redigerat 26 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 okej ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 men kan ni inte skika lite mer fm till dr.cheat så blir den klar snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 men jag har bara 18 fm så jag kan inte skicka så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg