kimp@n Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 har ni många kompisar och leka med. jag leker inte .men ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 spelar fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag snackar mest på rasterna kan hända att vi spionerar på tjejerna :P japp! :P fett kul ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag har aldrig testat men det låter kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 När vi sperlar rizt och en tjej ska inn i en ruta då skjuter vi på dom eller kastar på dom på huvudet det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 kastsrni med en boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 På rasterna springa till datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Varje rast eller. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 (redigerat) typ inget vi går från 8-15:20 nästan varje dag och har alldeles för långa raster för de kan väl inte fylla dagen med lektioner. en medellång rast är väl 30 mins, en genomsnittlig matrast är väl 1h 15 mins ungefär. men vi brukar spela basket, en i klassen brukar ha med sig boll och korgar finns det iaf. annars går man mest runt i skolan hela tiden..och runt...och runt... :zzz: Redigerat 21 April 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 vi har nästan inga raster, så det blir väll, gå till skåpet och sen gå till salen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Nico:Det är ju bara bra att ha långa raster våran längsta är lunnch rasten 1 h eller på tisdagar har vi en 1 h och 10 min fast då ska vi äta på den timmen också och då blir det 50 min ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 visst, jag skulle gärna byta. 1h 40min lunch på torsdagar är lite väl mkt när man äter på mindre än en halvtimme. kul med 1h 15min lunch en gång i veckan eller nåt men inte varenda dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.