F.E.A.R Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 hej jag har Driv3r jag trodde att det e som Gta vice city och mkt bättre.... Men när jag börja spela Driv3r känna jag direk att Driv3r e allt mkt sämre ..än Gta Vice City och Gta 3. JAg som har spela alla action spel och mkt mer i 5 år men jag klara inte 3 nivå i Driv3r Vilken skit spel <_< så om nån har Driv3r så skriv till mig. behöver hjälp i driv3r i 3 nivå det e också skit svård att köra bil i Driv3r . Sämta action spelet jag har sett i hela mitt liv sämre än Gta 3..... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Har driv3er kommit ut än? I så fall har jag missat nå't... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Har testat till xbox och det är verkligen kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Testspelat på Game, som med många andra spel, jo, det är faktiskt ganska rejält värdelöst. Ingen vidare bilkänsla, vill inte kalla det bilspel riktigt.. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag tycker att polis jakterna o bil kännslan e bra, men på längden med uppdragar o så e det ganska tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 [Rensad] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.E.A.R Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Något som vet hur man klara bana 3 ska tabort spelet snart......skit spel förfan.... :P har spela i nästan 2 månader nu men e fortfarande i bana 3!!!!! något som har klara DRIV3R har min Respekt!!!!!! :cool: här kan ni ser bana 3 som kag har aldrig klara sen ska man jaga en bil men det skit svård..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 har de på Xbox jag läsna efter en vecka de suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.