Hoppa till innehåll

Mitt antivirus hittade ..... virus!!


Gäst Xray
 Dela

Rekommendera inlägg

Nintendo, om du hade varit smart så kanske man brukar stoppa dom? du behöver inte heller prata om olagligar saker och säg åt han att det är så HIMMLA ENKELT om du har blivit hackad att säga åt han att betala om inte så ring polisen... Panda tex om du blir hackad känner den av det och sparar den ipn i en mapp och då är det bara att ringa Telia eller ens ISP och spåra IPn och dra igång ett tjafs. Finns många som har gjort det och dom som hackade blir inte glade en krävde 10.000 av en herregud vad sur han var ;)

 

DoshNak, nej, panda är mkt bättre!!! men det är jag det. Har inte det iof har bara F-secure tycker dom itne är så bra dom funkar ju och så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

 

Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32?

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

 

Någon som vet vad man kan göra åt detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

 

Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32?

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

 

Någon som vet vad man kan göra åt detta?

 

jupp formatera om datan sen är det löst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

 

Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32?

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

 

Någon som vet vad man kan göra åt detta?

 

jupp formatera om datan sen är det löst.

 

Formatera om? Kan någon förklara hur man gör det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

 

Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32?

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde' date=' jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

 

Någon som vet vad man kan göra åt detta?[/quote']

 

jupp formatera om datan sen är det löst.

 

Formatera om? Kan någon förklara hur man gör det?[/quote

 

stoppa in XP skivan lr vad du har för OS skiva och starta om datan sen fattar du nog själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...