-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Nintendo, om du hade varit smart så kanske man brukar stoppa dom? du behöver inte heller prata om olagligar saker och säg åt han att det är så HIMMLA ENKELT om du har blivit hackad att säga åt han att betala om inte så ring polisen... Panda tex om du blir hackad känner den av det och sparar den ipn i en mapp och då är det bara att ringa Telia eller ens ISP och spåra IPn och dra igång ett tjafs. Finns många som har gjort det och dom som hackade blir inte glade en krävde 10.000 av en herregud vad sur han var ;) DoshNak, nej, panda är mkt bättre!!! men det är jag det. Har inte det iof har bara F-secure tycker dom itne är så bra dom funkar ju och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 DoshNak, nej, panda är mkt bättre!!! men det är jag det. Har inte det iof har bara F-secure tycker dom itne är så bra dom funkar ju och så... okej, trodde inte det men thx då vet jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vi har nortan anti virus 2004 en gång och vi har lite över 50000 filer på datan så det tar ett tag att scanna den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 nooob din dator e förstörf kö en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 det är nån på min dator om hakkar sig in och skriver saker... vad har dom skrivit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 DE va inge bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:. Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32? Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset. Någon som vet vad man kan göra åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:. Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32? Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset. Någon som vet vad man kan göra åt detta? jupp formatera om datan sen är det löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:. Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32? Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset. Någon som vet vad man kan göra åt detta? jupp formatera om datan sen är det löst. Formatera om? Kan någon förklara hur man gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:. Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32? Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde' date=' jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset. Någon som vet vad man kan göra åt detta?[/quote'] jupp formatera om datan sen är det löst. Formatera om? Kan någon förklara hur man gör det?[/quote stoppa in XP skivan lr vad du har för OS skiva och starta om datan sen fattar du nog själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
proem Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Har du norton??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.