Hoppa till innehåll

Mitt antivirus hittade ..... virus!!


Gäst Xray

Rekommendera inlägg

Mins ni min förra?

Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

 

Den hette H4xXx0Ra

Här är en uppdatering av den vid namn H4xXx0Rb

 

Den stänger va CPU fläckten visar alla dolda filer i datan sen raderar WINDOWS WINNT mappen stänga av alla processer och så skulle den gå in i datorns adressbok MSN och ICQ lista och skicka viruset till dem med sin egen e-mail namn hehehe...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

bara för man raderar allt i system 32 mappen så går inte datorn sönder. det är ju bara att installera om allt.

 

cpu fläkten kan inte stänga av några processer, om den inte funkar så kan processorn brinna upp o då är datorn pajad. (tills man byter processor o fläkt.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag har inte någon skiva? Hur formateran man om datorn då?

 

Ifall man installerar/formaterar om hela datorn försvinner allt man har sparat på den då?

 

man skriver en kommando rad i ms dos.

 

behövs ingen skiva för att formatera (vad jag vet., vet inte hur xp funkar t ex.) däremot behöver du en för att installera windows eller vad du nu ska ha för operativ system, jag tror man kan kopiera hela win skivan o installera från en annan hårddisk.. det har jag gjort några ggr.

 

om man formaterar datorn så försvinner nog allt. men det som finns på t ex en annan hårddisk försvinner inte, jag tror att man kan bestämma formateringen via nåt kommando, det finns ett kommando som formaterar allt utan undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...