knölföda Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Tyckte ni att Big smoke var svår att döda det tyckte jag ialaflall det tog fyra dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Klarat första gången :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Han var för lätt att döda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 han var ej svår att döda, men det när man skulle jag brandbilen tog tig :D höll på med det i veckor, spelade iofs inte så jättemycket, men ganska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 § 1.13. . Lås? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Klarade hela sita kapitlet, Home Coming To Los Santos, på en halvtimme.:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Tyckte ni att Big smoke var svår att döda det tyckte jag ialaflall det tog fyra dagar Tänkt på att dom som inte har klarat spelet inte vill veta det?? _____________ http://www.gangstawar.com/index.php?act=sp...clink=bi8h93379 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 jag klarade det på första försöket, det var bara att skjuta´n med minigun. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 beror på om man använder Fusk jag kör GTA san andreas för att det är kul och bryr mej inte om att klara det jag försökte en gång men saven pajades men jag kör bara med fusk så jag klarade det med fusk altså första gången dödade jag big smoke :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 varför ska man döda big smoke ? har inget minneskort än så orka göra uppdrag.. men på måndag så får ja det:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 varför ska man döda big smoke ? har inget minneskort än så orka göra uppdrag.. men på måndag så får ja det:P För att han o Ryder är i själva verket på Ballas sida.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ganska lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg