Hoppa till innehåll

World Of Warcraft

David_OG

Rekommendera inlägg

Shaman... Är nästan som Paladin, bara att dom har mer offensiva magier och enchantments vilket ger dom den högsta DPS i WoW, men det som är nackdelen är deras brist på Mana. x_X;;

Warriors kan verka tråkiga till en början, men vid högre levlar (35+) så börjar dom bli starkare och få bättre skills... Så det handlar om vad du vill göra...

En offensiv eller defensiv karaktär. ^^ Men till Tauren så är nog Warrior bäst, pga. deras "Racial skill" som ger dom mer HP än andra raser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ain't it rogues? Min bror kör en rouge på lvl 20 och han crittar på 230 med full evisceret, sedan har han ju också poisons som drygar ut, så det blir ju typ 250, jag kom inte ens i närheten av 60-70 med min level 14 shaman ( dock levelskillnad ) . Men det kanske beror på hur man lägger sin talentbuild,,,, till exempel priest är nästan oslagbar i pvp på högre level, och en shadowspeccad priest vill du inte möta... :(

Redigerat av sp1n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, sa det lite fel... Shamaner har den högsta DPSn på lägst tid;

Igår så hadde jag lite roligt i Astraanar, och jag dödade vakterna på mindre än 10 sekunder var.

Genom att göra; Fire Nova Totem Rank 5 -> Frost Shock -> vanligt slag med Twig of the Life Tree + Windfury Weapon + Crit. @.@

(Är level 60 Shaman)

Redigerat av 「ケイーサマ」
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ooooh, usch, hatar folk som gankar (om du nu gjorde det) . :/

Men att döda vakterna är ju alltid kul T_T

EDIT: blev så j*vla sur på en lvl 25 troll priest som gankade 6-lvlade nightelfs, jag och en till kille dödade honom 7 ggr ;)

Redigerat av sp1n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...