David_OG Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 JAg skulle väldigt gärna villja veta , Tauren Shaman eller Warrior en annan fråga också hur gör man Omröstning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Man kan köpa ett omröstningskort i affären. http://forum.fuska.se/index.php?act=store&...shop&category=4 Och på din andra fråga får du nog vara lite mer precis i vad du vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Shaman... Är nästan som Paladin, bara att dom har mer offensiva magier och enchantments vilket ger dom den högsta DPS i WoW, men det som är nackdelen är deras brist på Mana. x_X;; Warriors kan verka tråkiga till en början, men vid högre levlar (35+) så börjar dom bli starkare och få bättre skills... Så det handlar om vad du vill göra... En offensiv eller defensiv karaktär. ^^ Men till Tauren så är nog Warrior bäst, pga. deras "Racial skill" som ger dom mer HP än andra raser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Mages har väl den högsta DPSen i wow? sen rouge... Mitt tips till dig är att köra en tauren druid =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Med magier så har mage den högsta DPSn, men när det kommer till "melee" så är det Shamaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (redigerat) ain't it rogues? Min bror kör en rouge på lvl 20 och han crittar på 230 med full evisceret, sedan har han ju också poisons som drygar ut, så det blir ju typ 250, jag kom inte ens i närheten av 60-70 med min level 14 shaman ( dock levelskillnad ) . Men det kanske beror på hur man lägger sin talentbuild,,,, till exempel priest är nästan oslagbar i pvp på högre level, och en shadowspeccad priest vill du inte möta... :( Redigerat 8 April 2005 av sp1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (redigerat) Ah, sa det lite fel... Shamaner har den högsta DPSn på lägst tid; Igår så hadde jag lite roligt i Astraanar, och jag dödade vakterna på mindre än 10 sekunder var. Genom att göra; Fire Nova Totem Rank 5 -> Frost Shock -> vanligt slag med Twig of the Life Tree + Windfury Weapon + Crit. @.@ (Är level 60 Shaman) Redigerat 8 April 2005 av 「ケイーサマ」 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) ooooh, usch, hatar folk som gankar (om du nu gjorde det) . :/ Men att döda vakterna är ju alltid kul T_T EDIT: blev så j*vla sur på en lvl 25 troll priest som gankade 6-lvlade nightelfs, jag och en till kille dödade honom 7 ggr ;) Redigerat 13 April 2005 av sp1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Kan man köra med olika eller väljer man en och har han hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 När man har skapat en gubbe kan man inte ändra på classen. men du kan skapa en till gubbe med en en annan class. Vad är DPS???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 DPS = Damage Per Second Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 vad menas då med "shamaner har den högsta DPS:en på längst tid"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.