Hoppa till innehåll

Vilket E De Bästa/roligaste Spelet Till Pc?


morro_lord
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Om man verkligen ska bli skrämd och sitta och darra framför ska man verkligen köra Mus och Råtta på AvP. Köra det mot en kompis och ena person är Alien och en annan är Marine.

Blåsan spricker ju >.<

 

Men det spel som jag själv verkligen älskar finns inte på datorn men jag får väl ändå dela med mig. Sven Co-op är nog det. Skönt att sitta och köra hederliga Half Life med ett par polare i ett rum.

Sammarbeta som räknas vettu. Men annars finns ju Battle For Middle-Earth som är ett mycket häftigt spel.

Att de inte gör ett liknande spel fast med Andra Världskrigets tema så skulle det slå ut snabbt!

Men att spela Andra Världskriget är ju vackert men samtidigt skrämmande. Call Of Duty är ett skönt spel att kunna spela, tre kampanjer från tre olika länder. Och Brothers In Arms kan man ju inte säga att det inte är ett bra spel. Skönt att få lite motstånd i spelet med att sikta. Och att fienderna är att inte skjuta i huvudet och sedan dör dem.

De tar skydd en hel del och men måste skjuta en hel del innan de dör. Och man kan inte bara springa fram och skjuta som på de flesta First Person Shooter. Nu måste man tänka och koncentrera elden på vissa fiende styrkor. Mycket realistiskt spel alltså...

Men sedan har man ju ett spel som Liknar Brother In Arms. Republic Commando är ju Star Wars 2.5 nästan. Direkt i klonkrigen innan Trejde filmen och i slutet av andra filmen. Alltså i mitten mellan Andra och Tredje filmen av Star Wars.

Här får man också styra sina trupper fast kanske inte bestämma lika mycket som Brother In Arms. Men visst känns det skönt att spela lite star wars ibland ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...