Gäst _Otaku_ Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Håller med er.men om ni säger att småbarn fattar ingenting då har ni ju ganska fel.. Jag förstår att man inte tänker på utseendet ;) Plus att ni klagar på att dom under 13 tar över fuska.se T__T* Okej men min drömkille ska helst duscha ofta!! x__X och och och och och och så ska han helst inte röka eller droga eller nåt sånt!! Han ska gilla anime och manga och inte slåss! Ska vara född i Sverige(helst) ^o^ Det finns väl ingen kille i världen som passar ín på just alla dom här tillsammans så de e väl bara en önske dröm ädnå.. U__U Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ska ju dock tilläggas att åldern på forumet är väldigt små, de flesta killar har väl precis hittat sin penis och ollonet agerar hjärna i nåt år. Det hör till åldern, lite grann. Hahaha :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Otaku, vem har sagt att ni småttingar inte fattar? ingen,sluta missförstå allt hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Om du skulle orka läsa några sidor så ser du att nästa alla, inklusive mig ;) , säger det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jahapp, here we go.. En tjej ska va lätt o snacka med, man ska inte skämmas när man snackar utan bara kunna prata som med sin bästa polare. Man ska kunna skämta om det mesta..Även om skämten kan va en smula elaka ibland. Tjejen ska våga vara sig själv! Inte bara hänga med alla andra o bli som alla andra fjortisar. De va väll det alldra viktigaste skulle jag tro..Men ett fint leende som ler tillbaka på en, de e rätt härligt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 :cool: Bra sagt... Finns inte många man kan snacka med så... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Ja, precis. Därför känner man sig ibland unik om det händer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Aa d e klart... :) Har hänt 1gång för mej ;):P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.