Hoppa till innehåll

Snygg Kille/tjej

Paper Mario

Rekommendera inlägg

Gäst _Otaku_

Håller med er.men om ni säger att småbarn fattar ingenting då har ni ju ganska fel.. Jag förstår att man inte tänker på utseendet ;)

Plus att ni klagar på att dom under 13 tar över fuska.se T__T*

Okej men min drömkille ska helst duscha ofta!! x__X och och och och och och så ska han helst inte röka eller droga eller nåt sånt!! Han ska gilla anime och manga och inte slåss! Ska vara född i Sverige(helst) ^o^ Det finns väl ingen kille i världen som passar ín på just alla dom här tillsammans så de e väl bara en önske dröm ädnå.. U__U

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jahapp, here we go..

En tjej ska va lätt o snacka med, man ska inte skämmas när man snackar utan bara kunna prata som med sin bästa polare. Man ska kunna skämta om det mesta..Även om skämten kan va en smula elaka ibland. Tjejen ska våga vara sig själv! Inte bara hänga med alla andra o bli som alla andra fjortisar.

De va väll det alldra viktigaste skulle jag tro..Men ett fint leende som ler tillbaka på en, de e rätt härligt det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...