Hoppa till innehåll

Mario Kart

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ofan, soft att Nintendo följer upp Mario Kart till samma konsoll, har inte hänt innan.. (Tror jag O.O). Nåja, ingenting som jag kommer lägga på pengar på iallafall.

EDIT: Läste inte ditt inlägg, Frezy_man. Är detta ett arkadspel som kommer att användas på pubar, spelhallar och resturanger eller ? Det är det väl inte.. :huh:. Jag som trodde det var ute med spelhallar..

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så dåligt :(

Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett ^_^ Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så dåligt

Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett  Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. 

bra dr.cheat själv var det mitt första spel som jag fick för 2 år sen och jag har inte ens klarat nån cup på 150 cc !

jag bara skoja jag har varvat det för länge sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så dåligt

Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett  Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. 

bra dr.cheat själv var det mitt första spel som jag fick för 2 år sen och jag har inte ens klarat nån cup på 150 cc !

jag bara skoja jag har varvat det för länge sen

Ok, tog det länge att klara?

Själv så har jag haft det i 2 veckor

Och det är två kvar på Mirror

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis rätt. Det nya Mario kart som ska komma någon gång under 2005 är till för arkad. Alltså inte till Kuben. En maskin man kommer att stöta på lite varstans på spelhallar, resturanger etc. Men som ni kanske vet har det ju hänt förut att arkad spel senare släpps till konsoller. Kanske kommer även det här Mario Kart spelet till Kuben senare. Problemet är då oftast att få ner det på en liten skiva. Men det brukar lösa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...