sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 coola bilder trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 coola bilder trollungen Ja vet, det är skit cooltJag ska lätt köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 coola bilder trollungen Ja,Det håller jag med om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Hur kan ni köpa Mario Kart på arkad av Namco? Man måste väl ha speciella papper/tillstånd för att ha spelmaskiner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Ofan, soft att Nintendo följer upp Mario Kart till samma konsoll, har inte hänt innan.. (Tror jag O.O). Nåja, ingenting som jag kommer lägga på pengar på iallafall. EDIT: Läste inte ditt inlägg, Frezy_man. Är detta ett arkadspel som kommer att användas på pubar, spelhallar och resturanger eller ? Det är det väl inte.. :huh:. Jag som trodde det var ute med spelhallar.. Redigerat 26 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jo, det verkar som om det är på spelhallar För jag har aldrig hörttalas om en Spelkonsoll som heter ARC Men det verkar då inte komma till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Synd att det inte kommer till GC... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Så dåligt :( Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett ^_^ Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Så dåligt Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. bra dr.cheat själv var det mitt första spel som jag fick för 2 år sen och jag har inte ens klarat nån cup på 150 cc ! jag bara skoja jag har varvat det för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Så dåligt Så dåligt att det inte kommer till Game cube för jag som just hade planerat ut att köpa ett Men då kom tyvär inget Mario kart, Men det såg även något grymt ut. Jag har ett MKDD och jag har 2 cuper kvar på Mirror mode det är special cup och all cup tour och nyligen vann jag Petey piranha och King boo (ledsen att jag seglad iväg från ämnet) Men jag är typ stolt över att jag kommit så långt. bra dr.cheat själv var det mitt första spel som jag fick för 2 år sen och jag har inte ens klarat nån cup på 150 cc ! jag bara skoja jag har varvat det för länge sen <{POST_SNAPBACK}> Ok, tog det länge att klara?Själv så har jag haft det i 2 veckor Och det är två kvar på Mirror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ok, tog det länge att klara? Själv så har jag haft det i 2 veckor Och det är två kvar på Mirror jag klarade det på typ 3-5 dagar fast jag har haft mario kart 64 också och jag spelade det hela tiden varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Precis rätt. Det nya Mario kart som ska komma någon gång under 2005 är till för arkad. Alltså inte till Kuben. En maskin man kommer att stöta på lite varstans på spelhallar, resturanger etc. Men som ni kanske vet har det ju hänt förut att arkad spel senare släpps till konsoller. Kanske kommer även det här Mario Kart spelet till Kuben senare. Problemet är då oftast att få ner det på en liten skiva. Men det brukar lösa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg