blaziken Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 hur ska ja göra??? ja kopplas ifrån när nån ringer å måste starta om datan för att d ska funka igen.. nån som vet nåt??? p.s vi har den i kopplat i första jacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Har du bredband på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Han har inget bredband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Okej då har han Modem då ska du köpa ett bredband då händer det inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 om du har ett externt telefonmodem kan det hända att fel modem är valt i inställningarna. eller så kan det vara så att ni har en teletjänst inkopplad (som samtal väntar eller återuppringning). det står i telefonkatalogen hur man kopplar i och ur dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 ja har visst bredband... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 adsl altså... om det alltid kopplar ifrån när du varit ute en viss tid kan du kolla så att ingen inställning säger att du bara får vara uppkopplad en viss tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jo, med adsl. då har man ett adsl modem som kopplas till datorn och telefonjacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 aa d har ja... d kopplas till datorn genom nätverkskortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 precis. till nätverkskortet i datorn och till telejacket. är modemet rekomenderat av bredbandsleverantören? vissa leverantörer vill att man har ett modem som de har testat för att det kan funka dåligt annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jo d gör dom... fick d av glocalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ok. vi har beställt bredband från dem så när vi fått det så kanske jag kan hjälpa till med nåt mer... annars kan jag bara uppmana dig att kolla det jag skrivit i mina förra inlägg. det kan ju vara någonting sånnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.