nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 är det någon som håller på eller har byggt en egen dator? jag och en kompus håller på med en, har byggt om två ej fungerande datorer till en fungerande dator. så har vi lackat om fronten (den var ljusgrå och blågrön) till svart och silver. och så har vi sprejat ett radioaktivt märke på sidorna... fast vi klantade till det lite så det tog nästan hela dan att får dit märkena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Har byggt en egen dator med vattenkylning och graverat fönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har ej byggt en, men jag har satt i nya delar och så i datorn, men det skulle vara skoj att bygga en :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 är det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Min broder har byggt en, han sitter vid den just nu. Det var lite svårt att bygga den, för de hade skickat fel delar till honom och så'nt, och man måste vara väldigt försiktig med moderkortet, för det är väldigt känsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 är det svårt? nja... det finns ju att köpa pc i delar och då får du med det du behöver. läs manualen till moderkortet och allt annat så brukar det inte vara så jättesvårt. det finns guider på nätet oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Verkar as svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det är nog svårt, men inte så jätte, men sen när det är klart är det nog en härlig känsla att spela på den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 skulle vilja göra en, sen sälja dyrt och skaffa money :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har byggt en dator helt själv, den jag använder just nu. Plockade lite prylar på farsans lager, hittade några rättså okej grunkor i gamla datalådor i våran källare, satte ihop det lite hejvillt och fick ihop en helt okej burk. Den duger iallafall, och den vart ju gratis att göra, tog bara lite tid. Saknar dock en datorlåda, får bygga en av wellpapp ellernåt i min desperation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Räknas det att montera till en fläckt :P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.