Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 den gamla är det... Men det beror nog lite på hur stora händer man harStöre händer inte fett Små händer fett ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 om man ska vara ärlig så är xbox "s" hk jävligt skön men endå inget tar game game cube den hk är så j*vla skön allså!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Dom ÄR FETA! Ps2 and GC 4 Lajf bara för att dom är feta behöver dom inte va osköna dom ligger perfekt i handen om man inte har små bäbishänder som antagligen du har eftersom du gillar minikontrollerna till ps2 och gc.och så stavas life life inte lajf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 man kan ha bebis-händer och gilla den stora xbox-hk:n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 man kan ha bebis-händer och gilla den stora xbox-hk:n... aja, försök med den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 det kan gå... om man har långa naglar eller nåt... hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 om man ska vara ärlig så är xbox "s" hk jävligt skön men endå inget tar game game cube den hk är så j*vla skön allså!! :blink: Det håller jag med omInget tar Gc hk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 tycker att x-hk och gc-hk är likvärdiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 öh, varför har vi egentligen dethär ämnet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 öh, varför har vi egentligen dethär ämnet??? för att man ska säga va man tycker om hk läste du inte "rubiken" :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag tycker Xbox kontrollen är något skön! Men dom lite gammlare var lite för feta och var gjorda för dom äldre. Den sorten jag har nu är bra och passar perfekt för handen och bara jag vänjer mej blir nog den kontrollen bättre än GC kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag har en som har grönt grepp längst nere och den har en Turbo knapp Den är skön Men vad är turbo knappen till för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg