Lander Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Dom ÄR FETA! Ps2 and GC 4 Lajf Bara för du har bebis händer och behöver pyttesmå Hand kontroller för att spela :bah: Xbox kontrollerna är inte feta men för lilla vickor är dom det :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 XBOX gamla orginal kontroll kan fortfarande vara fet. Även för den som har störst händer. Det är antagligen en jämförelse med andra kontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 <_< Nee, sluta ljuga. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 (redigerat) Wetter INGEN BRYR SIG OM DU KAN HA EN ORGINAL HK UTAN ATT DET ÄR FÖR STOR SÅ SNÄLLA SÅ OM NÅGON SÄGER ORGINAL HK ÄR FET VA BARA TYST ELLER SKRIV NÅGOT VETIT ISTÄLLET FÖR [NEJ INTE FÖR MIG,SLUTA LJUG,DET ÄR DEN INTE, OCH SÅVIDARE] :angry: Redigerat 11 April 2005 av mantis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag tyckar det ska slutas diskuteras om dom är fetta eller inte alla har sin smak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag säger fortfarande som jag gjorde förut. Orginal kontrollen till XBOX är stor/fet om man jämför med andra kontroller. Det trodde jag dom flesta förstod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 det finns så mycket småbarn här på fuska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Fast många som säger att x-box hk är fett har nog inte spela så mycket som jag för jag tyckte den var fett men nu tycker jag den är skit skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Erik132 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Joytech-kontrollerna e väldigt sköna, särskilt den trådlösa. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 den är ju likadan som den med sladd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Dom ÄR FETA! Ps2 and GC 4 Lajf <{POST_SNAPBACK}> bara för att dom är feta behöver dom inte va osköna dom ligger perfekt i handen om man inte har små bäbishänder som antagligen du har eftersom du gillar minikontrollerna till ps2 och gc. och så stavas life life inte lajf. <{POST_SNAPBACK}> Jag vet att det stavas Life men jag har som det låter Alltså Lajf. Det skriver jag bara. Dessutom är Ps2 Större (Kändare) än Feta Xbox och vad gör det att den är kändare? lillaplutt ps2 är inte bätttre för det. Redigerat 15 April 2005 av Xboxplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 håller med Xboxplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg