purjo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Vilket e ditt sämsta spel till PS2 du någonsin har haft. Mitt är Dirttrack Devils jag spelade det bara två gånger.Det hade så kass grafik så man inte kunde tro att det var ett PS2 spel.det hade typ grafiken som på ett tidigt PS1 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Sagan om den tredje tidsåldern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Crash Nitro KArt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 This is fotball 2002 det är urselt, jag spelade det en gång sen sålde jag det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Sagan om den tredje tidsåldern jag tyckte åsso att de e den sämsta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Final Fantasy X-2 Ett totalt värdelös uppföljare till andra spelet. Haven Of The King Ett spel så kallat "Äventyrs Spel". Det var ju för fasen mer som ett 5 års spel. Blev rätt besviken på det och ska nog nu sälja fanskapet ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) några mer.själv tycker jag att 3dje tidsåldern är rätt så kul men alla får ha sina åsikter Redigerat 26 Mars 2005 av Mighty Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 ve ej redigt men sagan om den trejde tidsåldern e nog de sämste och this is fotball 2002 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Motivera gärna era svar lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 några mer.själv tycker jag att 3dje tidsåldern är rätt så kul men alla får ha sina åsikter det är tur att man har olika smak på spel så att dom får sälja!!själv tycker jag att 3dje tidsåldern är bra..inte som ff spelen men det är gutt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ja bra att man har olika smak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Autobanh racer ett tyskt spel jätte dåligt det va som en PS1 spel usel grafik och banorna va jätte dåliga gjorda t.ex london för att göra det brittisk hade man såna där röda bussar och allt annat var berlin banan. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg