msxmsx Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) vi snackar mest,spelar basket,spöar 1:orna i olika saker tex basket,fotboll,slåss mm rätt så kul Redigerat 1 April 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Och i vilken klass går du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Bråkar, Vi är typ 30 killar i 5an, och alla är indelad i olika gäng, det är mäst mitt gäng som får minst spö. Vårat gång heter "Monkey Boys" vi är bara 4st, men vi överlistar alla ändå, typ en sitter bakom en puttar den andra hoppar på osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vi leker My little ponny eller smurfarna! Jag e gammel smurf och det är jag stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Är du gammel smurfen lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Går runt med gänget spelar fotboll i bland. Vårt gäng heter Kastanjen Boys vi är det ända gänget som ingen vågar spöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Vissa går runt. Vissa räknar matte :lol: Vissa slår ner varndra. :o Vissa 5:or kommer och spöar oss <_< (Vi e 4:or) Redigerat 5 Maj 2005 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vi har ett eget team på skolan.Det är 5 st i det teamet.Vårt gäng heter "Moon Wars Klanen".Där så snackar vi mest Star Wars och leker Star Wars.På sommrana ritar vi olika monster/robotar/människor som vi har till våran serie "Moon Wars".Jag kom på den och gjorde en Moon Wars Klan.Alltså är jag ledarn över klanen,femmorna har en "Spöa-upp klanen".Dom spöar upp alla som e mindre och gud var dom förstör för oss fyror.Men slåt ihjäl dom har vi.Det är bara tjejerna som e trevliga i femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Ja jag minns hur det var och vara liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Springer runt en stollpe Det verkar VÄLDIGT intressant. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 vad gör ni på era raster? vi spelar iallafall game boy Spelar bandy, fotboll, is hockey på ( på vintern) anars går vi bara runt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 går till skåpet, går upp till salen o sitter o hänger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.