lidmer Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det ju roligare att köra utan fusk! ehm han kanske vill ha hjälp med saker.... som spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) skrev fel här Redigerat 28 Mars 2005 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det ju roligare att köra utan fusk! jag tror han blev medlem för att få hjälp hjälpa andra tipsa om spel och så. :cool: (sorry för dubbel men det blev fel på förra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag har en lvl 80 barbar med HELA IMMORTAL KINGS set på sig jag kör utan fusk och på closed det'ru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det är bara svaga som kör med de programet sånna som inte kan klara sig själva i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag har en lvl 80 barbar med HELA IMMORTAL KINGS set på sig jag kör utan fusk och på closed det'ru! MEN lol kom igen inga noobar här min pala 91 tar din=??? hmhm svar ja... 10 k set är för nobbar set suger hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jag har en lvl 80 barbar med HELA IMMORTAL KINGS set på sig jag kör utan fusk och på closed det'ru! lol snacka svenska!,och jag skiter i hur bra din paladin är,duhar bara spelar lite längre än vad jag har,.. diablo handlar inte så mycket om skicklighet om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 måste man köpa diablo??elelr är det ett spel man kan ladda hem frn nån hemsida diablo.com eller nått sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Man köper i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 diablo spelen är "riktiga" spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag har en lvl 80 barbar med HELA IMMORTAL KINGS set på sig jag kör utan fusk och på closed det'ru! okek da pratar vi svenska så men hur hänger du har bara spelar lite längre än vad jag har,.. det heter la spelat?? så säg inget om svenskan.. för du suger på det med... skicklighet nähä så hur får du alla dinna grejor?? man har en hjärna o tänka med.. om man e smart så har man bra saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 måste man köpa diablo??elelr är det ett spel man kan ladda hem frn nån hemsida diablo.com eller nått sånt?? man kan ladda ner ett demo tryck: här.men sen finns typ 4 sidor att välja på, ta bara nån jag tog 2an men jag har fullversionen nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.