Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Fick nyligen in ett nytt rekord med Iceclimbers.... Det blev 475 feet-....Då gjorde jag B 2 gånger...Om man står tätt intill blir det 25% per gång--- fast det blir mindre om man gör det mycket... Sedan så gjorde jag A-upp 1-2 gånger.... Lyckas ofta bara med en gång... Sen slår jag till den i luften på nå konstigt vis...Det är den träffen som räknas till ett bra slag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag kör inte bat drop tekniken lätt att göra mistag men det är det enda sättet att slå riktit långt ( över 600 altså ) hur gör man bat-drop-tekniken???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Ja, det undrar jag med...Fattar nada om den.... Låter som man ska släppa brännbollsträet.... Man gör det med Ganondorf ialla fall... Det är allt jag vet..=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag tästade det där på en affär o men jag minns inte hur långt jag fick ;) Men långt var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 hehe... okej...Min brorsa tycker att jag är världsmästare på mina 475 feet,,,, Bara för han själv inte kommer över 10 feet,,,, Jag testade också de första gången i en affär=) Fast då körde jag vanlig melee... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag fick 10 :( Hur gör man för att få så lånmgt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Fick nyligen in ett nytt rekord med Iceclimbers.... Det blev 475 feet-....Då gjorde jag B 2 gånger...Om man står tätt intill blir det 25% per gång--- fast det blir mindre om man gör det mycket... Sedan så gjorde jag A-upp 1-2 gånger.... Lyckas ofta bara med en gång... Sen slår jag till den i luften på nå konstigt vis...Det är den träffen som räknas till ett bra slag.... Du kan ju prova iaf,,,, Men det tar år och dagar, tro mig... nån annan har nog en bättre förklaring... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Vars är bränbolls träet som alla snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Brännbollsträet är precis bakom din gubbe när du börjar Home Run Contest.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 OK tack :) ska testa och se vad jag får nu Längsta hitils för mig är 19,2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 OK tack :) ska testa och se vad jag får nu Längsta hitils för mig är 19,2 Vet du ens hur man slår med brännbollsträet? Gör en smashattack med den...Så kommer du iaf över 50 feet...=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 hur i hela ******* slår man 2000 med ganondorf?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg