WASD Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 utan fusk: Roy, A + upp 2 eller 3 gånger sedan håll inne B med fusk: Donkey Kong, jag tar en Action replay & gör så att tiden aldrig tar slut sen tar jag Z & ner, tror jag det va, lyfter upp den & går till ca. 8000m sen blir det error :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Har fått 882, 3 meter med Ganondorf... Så här gjorde jag: 1. Upp + A snabbt 2. 4 st batdrops 3. B Vilken attack är Batdrop och borde den inte komma längre om man slår den med basbollträet? Det går ju både snabbare och är kraftigare än B. Själv kör jag på Roy och gör klassikern 3 upp+A och B. Hmm Link... Jag skulle förslå att man kastar massa bomber på den och sen slår iväg med baseboll-träet. Fast jag brukar aldrig köra det längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Har fått 882, 3 meter med Ganondorf... Så här gjorde jag: 1. Upp + A snabbt 2. 4 st batdrops 3. B Batdrop är när man tar basebollträet, hoppar upp brevid sandsäcken, släpper slagträet när man är i luften, och samtidigt tar man ner + A. Det fungerar bäst med Ganondorf och Captain Falcon. Nej, sandsäcken flyger längre med B. B blir hårdare när sandsäcken kommit upp i så hög procent. Om sandsäcken har ganska låg procent så flyger den längre med basebollträet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Hur då? Det är ju assvårt! Man hinner ju inte slänga ner basebollträet och samtidigt göra A+ner. Det är ju f-n omöjligt. Fick typ 430 m med ganondorf på ett annat sätt. O, en sak till: Hur långt har ni med Jigglypuff? Själv har man typ 446 m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) Släng inte basebollträet, hoppa bara upp och släpp den liksom. Jag tyckte också att det var svårt i början, men när man väl lärt sig så är det enkelt. 430 med Ganondorf är bra, men 882, 3 är nästan dubbelt så mycket längre... ;) Redigerat 16 Augusti 2005 av Mikael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag har 450(exakt) med Jigglypuff. Totalt 9044 meter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag har 450(exakt) med Jigglypuff. Totalt 9044 meter. Jag har 445 med Jigglypuff.... Totalt 8300 nånting.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 OK tack :) ska testa och se vad jag får nu Längsta hitils för mig är 19,2 du sk a ta bränn bolls träet och göra ----> A så kommer den en bit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 med Roy's höger+b upp+b upp+b upp+b håll in B teknik :) får jag 375meter inte feet! :P Feet e väl i U.S versionen och Meters e Europa versionen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Släng inte basebollträet, hoppa bara upp och släpp den liksom. Jag tyckte också att det var svårt i början, men när man väl lärt sig så är det enkelt. 430 med Ganondorf är bra, men 882, 3 är nästan dubbelt så mycket längre... ;) eliterna klarat ju 3000 jag klarat runt 2000 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) Hur gjorde du 2000 meter? Jag spelar inte Super Smash Bros. Melee längre, så jag är inte så "insatt" av att sätta ny rekord. Redigerat 18 Augusti 2005 av Mikael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 slå upp och dunka ner med timing av baseboll träet, svårt att förklara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg