BornInBarcelona Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Jag har sätt några filmer men jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Eliterna klarar 4000 tusen m. En Gubbe: Är det Bat drop du inte fattar hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Mit rekord är 407,98 med roy. När jag fick yoshi banan blev jag nöjd och sluta köra home-run kontest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 roy klarar jag ca 500 med... men hur gör man för att få ännu ättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Bat drop måste man göra då. Fast det är typ omöjligt att köra med Roy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 nja, näst lättaste gubben... de andra är dock typ omöjliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Dk är ju rätt lätt att klara med C. Falcon också. Tycker Roy är svår att klara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 marth är svårtast typ och flera andra är också svåra... typ bara 5 lätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Kirby är svår Alla som har hårt spike attack är lätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 vad är spike attack då? och vilka har det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 vad är spike attack då? och vilka har det? Jag ska förklara innan triforceh kommer och spelar överklass.Spike är när du slår motståndaren i luften så att han inte kan hoppa eller använda sin recover. man använder den när man är i luften utanför kanten av banan för att motståndaren inte ska kunna återhämta sig. kollar du på howtoplay så gör mario det mot bowser där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Men när man gör a Ner Sånt som man gör bat drop efter man har kastat raket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg