Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 2 % svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach. För att tjäna på det ordentligt måste man ju använda sig av Bat Drops,,, Med tanke på att om man slår sandsäcken hela tiden, och sedan ska man ha iväg den.-.. Vad är då bäst, bomben eller slagträet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach. Tror det är bomben, den tar 40 % tror jag. Den som har världsrekord med Peach andvänder bomben iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach. Tja, det beror helt på sandsäckens procent... Tänk dig att säcken bara är skadad till 60%... Då har inte bomben lika stor effektivitet som slagträet. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach. Ja men bomben är mest värdeful :PHar aldrig fåt bomben när jag vet om dens styrka så jag vet egentligen inte vilken som är bäst, för att få svar på vilket som är bäst får man fråga en elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach. Eller så får man prova sig fram själv... Men bomben bör inte ha så stor explositet då säcken bara har 60 %... ;) En perfekt träff med slagträet är nog bättre, och betydligt lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 fråga inte mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach. Ja, men om säcken har 200 % kanske bomben tar mer än slagträet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Trollungen: Det är jag 100% säker på att den gör... Men vid mindre % är slagträet bättre. Det var det jag ville få fram... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ja men ingen hinner det jag hinner kanske 60 % Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Finns dom som får över 300 % 306 % är rekordet typ Redigerat 28 Februari 2006 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ja men ingen hinner det jag hinner kanske 60 % Jo då, Eliterna slår upp sandsäcken till 200% med hjälp av Bat Drops... Iaf runt 200 %... :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg