Hoppa till innehåll

Ssbm Home-run-contest


Rulz
 Dela

Rekommendera inlägg

Minns inte

Har för mig att jag slog A-upp och slog sedan med hans flagga upp i luften sen tog jag slagträdet och fick en konstig träff som heter No-ping hit. När man får en sådan träff far den mycket längre än en vanlig träff och säcken får bara 8 % mer i skada av slaget istället för 20 % som är normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 397
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Minns inte

Har för mig att jag slog A-upp och slog sedan med hans flagga upp i luften sen tog jag slagträdet och fick en konstig träff som heter No-ping hit. När man får en sådan träff far den mycket längre än en vanlig träff och säcken får bara 8 % mer i skada av slaget istället för 20 % som är normalt.

 

Jag fick ingen No-ping hit vad jag minns.... jag gjorde bara A-uppåt.... och avslutade normalt. Provade nyss med en annan taktik. Gick framåt och gjorde A-upp hela tiden... Till slut var jag ute på fältet och gjorde A-upp... Inte för att jag vet om man tjänar på det... Dessurom skippade jag slagträet och satsade på en perfekt B-höger. B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm judgement hammer #9 är effektiv med hög skada på sandsäcken.

Vad är din totala längd med alla karaktärer?

 

Min totala längd är 8330,7 meter. Fast jag har ingen som ens är över 500 meter... Du lär väl ha runt 9000 meter? :visslar: Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...