Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ja, mn det där är inte världrekorden, han Nismojoe är riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 kan man nog säga... hehe pichu får jag knapppt 20 meter med men det var länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Min brorsa har ca 400 med Pichu För att få långt med Pichu: Ta slagträet, gå till säcken och hoppa över den och släng upp slagträet så högt det går landa och gör en Blixt, gör så 2-3 gånger och slå ivög den med racket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 omöjligt.... han (nismojos) får 3369 feet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Min brorsa har ca 400 med Pichu För att få långt med Pichu: Ta slagträet, gå till säcken och hoppa över den och släng upp slagträet så högt det går landa och gör en Blixt, gör så 2-3 gånger och slå ivög den med racket Man kommer ganska hyffsat med Pichu om man ändå bara använder sig av A-uppåt(smash) och blixten.... B) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 ok tack!!! jag kollade på nismojos han var otroligt bra!!! ursäkta dubbelpostningen men ni borde kolla på nismojos man kan ta lärdom av honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 ok tack!!! jag kollade på nismojos han var otroligt bra!!! ursäkta dubbelpostningen men ni borde kolla på nismojos man kan ta lärdom av honom Jag har redan kollat när han körde med Ganondorf.. Han är grym. Fast dock gillar jag inte Home Run Contest så mycket, föredrar vanliga melee-matcher istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Håller med melee matcher är roligare. Men Nismojoe är inte bäst i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ibland kör jag HRC har några bra längder, Med ganondrof har jag ca 600 meter. Och den som hade över 400 meter med Pichu var jag för jag är trollungens brorsa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Okej :) Jag har åtminstone över 300 meter med Pichu... Hur långt har ni kommit med Mr Game and Watch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 325,7 m. Hur långt har du kommit Mr game & watch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 325,7 m. Hur långt har du kommit Mr game & watch? Jag har bara 298.9 m.Hur gjorde du med Mr Game & Watch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg