Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag kollade på nismojos ska nog försöka bli hans lärling... eller ta efter hans stil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Då får du nog träna ett långt tag ;) Det han gör är Bat Drop, om du inte har förståt hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 ja det förstår jag men iceclim´bers har jagf svårt att förstå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja du, på Ice Climber gör han en Glitch så påsen fryser till is. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Nu är min totala längd 8967,9 meter... Slog 607,9 med Ganonforf. jag har 404 meter med Bowser :D Slog över 300 meter med många gubbar nu... Okej, trodde du också hade över 600... Men jag gjorde följande,.... Först tog jag slagträet, sedan sprang jag till påsen och laddade upp en A-uppåt...(skadade ca 50%). Sedan Hoppade jag och spikade ner den. Efter det kastade jag upp slagträet i luften så att den träffade säcken...(spikar den dock nån millisekund efter den har träffat...) Dock så minns jag ej om jag gjorde det en eller två gånger... Jag fick iaf upp skadan till 145%.... Sedan gjorde jag en Warlock Punch. Hur gjorde du själv? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Fick 539 en gång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) hehe det är omöjligt vad bra ni är!!! Redigerat 2 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Fick 539 en gång :) Okej, Då har haf ett rekord som slår era iaf... Fast ni slår mig med alla andra gubbar. Förmodar jag iaf... Hur långt har ni med Peach och Yoshi.... Jag har 444,5 m med Yoshi iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Fick 539 en gång :) Du har säkert mer än vad vi har med Peach vi har 301 mMed Yoshi har vi 329 :unsure: Du har mycket mer Sen så har du ju bättre med Ice Climber också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Fick 539 en gång :) Jag har 369 med Peach....Satsa inte för mycket på Bat Drops när du kan skada säcken mycket fortare med självaste gubben...btw, Fick en No-ping träff med Peach då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej fick 739 m med Gannondorf :) Nu har vi mer med han. Jag tog slagträet, sprang till säcken och gjorde en A-upp sen spike jag ner den. Efter så gjorde jag 3 Bat Drop och sen en Warlook Punsh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej fick 739 m med Gannondorf :) Nu har vi mer med han. Jag tog slagträet, sprang till säcken och gjorde en A-upp sen spike jag ner den. Efter så gjorde jag 3 Bat Drop och sen en Warlook Punsh. Oj, hade visst 276 med Peach. Såg visst fel :DJag kan inte göra riktiga Batdrops... Så jag kastar upp slagträet så långt upp jag kan i luften... Hur gör ni bat drops egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg