Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag har 391 med bowser och 351 med dr.mario. hehe jag är inte så bra va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jo ganska bra :) Du är ca 100 meter mindre än mig med Dr.mario och bättre än mig med bowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag har 391 med bowser och 351 med dr.mario. hehe jag är inte så bra va??? Du har bra med Bowser, inte så bra med Dr. marioDu börjar då lära dig nu, för några dagar sen hade du 113 med alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det ända jag kan vara stolt över är mina 2000 med Ganondorf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) jag har 391 med bowser och 351 med dr.mario. hehe jag är inte så bra va??? Nej, han hade minst 113 med alla :P btw, 351 med Dr Mario är väl inte så farligt... Vad har ni själva då? Redigerat 7 Mars 2006 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Som jag sa tidigare(trots attjag inte har spelet) Runt: 390 med Jigglypuff 395 med Bowser 400 med Ganondorf 435 med Roy Jag suger :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nu kan man ju nästan skryta här... Är det inte någon som har bättre än 489,6 meter med Jigglypuff utan att använda sig av Bat Drops? Annars har jag bäst här :D Med Jigglypuff alltså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nytt rekord med Fox 370 m :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Petey Piranha: Jag kan inte ens bat-drop. Det du ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Petey Piranha: Jag kan inte ens bat-drop. Det du ;) Jag kan inte heller Bat Drops... Det du ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag kan Bat Drops :) men bara med Ganondorf, C. Falcon och Donkey Kong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Shadow Of Darkness: En bra början är att bara ksta slagträet över säcken, därefter ska man bara slå ner säcken när slagträet har träffat den... Iaf ska man hålla säcken kvar på plattformen...;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg