Hoppa till innehåll

Ssbm Home-run-contest


Rulz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 397
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har 369 meter med Luigi.... bara 382 med Dr Mario när jag kollade...

Men grabbar, bli inte avundsjuka nu... Jag slog just 448,7 meter med Captain Falcon. Jag hade 301 meter innan....Förbättring med......147 meter :P

 

Nu är jasg avundsjuk :P

Ska slå det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick lite nya rekord igår.

 

Dr Mario: 412,9 meter

Luigi: 378,4 meter

Bowser: 421,1 meter

DK: 366,5 meter

Falco: 421,4 meter

Fox: 370,7 meter

Kirby: 350,1 meter

Zelda: 385,6 meter

Link: 340,3 meter

Pikachu: 340 meter

Mewtwo: 353,8 meter

Marth: 337,1 meter

Roy: 419,2 meter

 

Min sammanlagda längd är nu 9943,7 meter.

btw, tack för tipsen grabbar... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får du så långt med Fox, Link och Luigi?

 

Med Fox gjorde jag följande:

 

Först gick jag fram och gjorde A-uppåt(smash-attacken). Sedan gjorde jag 2 batdrops....(på mitt vis...) Sedan sköt jag så mycket jag kunde med B och slog sedan iväg den.

 

hmm, Luigi blir svårare att förklara. Men okej.

 

Först gjorde jag 2 Super fire jump. Sedan kastade jag upp slagträet i luften, och när det landade på säcken gör jag ungefär samtidigt hopp + A. och sedan när sandsäcken är i luften gör jag återigen hopp + A. Sedan slår jag iväg sandsäcken bara...

 

Hur jag gjorde med Link... hmm...

 

Man börjar på vänstra sidan av säcken. Hoppa över säcken till den högra sidan och kasta samtidigt upp slagträet i luften. Sedan när slagträet landar på säcken så ska den flyga åt höger. Gör då snabbt hopp + a-uppåt så att den flyger lite åt den vänstra sidan. Kasta sedan slagträet upp i luften igen och hoppa över på den vänstra sidan och gör samma sak igen. Sedan när säcken har landat så skjut den med pilbågen så att den får runt 80 %. Skjut inte för hprt dock. Sedan är det bara att slå iväg sandsäcken.

 

Hur gjorde ni med Mr Game & Watch? Jag har bara 324 meter med honom... Det är mitt sämsta nu... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte så bra med game and watch. Men jag har nog gjort snyggast iaf. jag skallar den (smash A uppåt) utåt i banan jag kom väl till typ 15 innan jag blev tvungen att slå den, men snyggt var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...