Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nää bat-drop är ju advancerat ;) Eller inte så advancerat men för mig är det. Man ska typ kasta upp denganska lågt och sparka den eller vad det är medans den träffar kudden samtidigt som man tar tillbaka slagträt i handen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nää bat-drop är ju advancerat ;) Eller inte så advancerat men för mig är det. Man ska typ kasta upp denganska lågt och sparka den eller vad det är medans den träffar kudden samtidigt som man tar tillbaka slagträt i handen. Det där är mer som elitnivå... Jag menar mer en nybörjartyp... som jag själv använder mig av,,,, :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Eliterns gör small jump istället för vanliga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Short Jump ja... Det klarar jag lätt av... Men inte det där med att släppa slagträet och få in timingen på den lilla stunden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag kan bara med link och då håller jag i sandsäcken. (bat drop) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 De tär ju inte Bat Drops då ;) Med Link ska man hoppa, släppa slagträet och skjuta en pil, helt omöjligt typ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 ja men den träffar ju sandsäcken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jo, det gör den ju :P Med Y Link kan du slänga upp slagträet och stå på marken och göra en B-upp vid säcken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 ja men då åker den väl iväg...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Nej, inte med Young Link Stå nära säcken då, hoppa upp luften och kasta slagträet så högt det går, sen gör du B-upp precis vid säcken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 ok blir nog rekord nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Okej, har du testat? Hur långt fick du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg